Hoe werkt het

Wij voeren uw boekhouding op een online platform en proberen hierbij zoveel mogelijk digitaal en papierloos te werken.  U laadt uw documenten op en wij verwerken ze meteen.  U volgt met ons mee via pc, smartphone of tablet en heeft 24/7 zicht heeft op uw cijfers.  Alle documenten zijn voor u beschikbaar in ons systeem. Dit zowel aankoop- en verkoopfacturen, bankuittreksels, rapporten en aangiftes.

hiw_1.png

Wij boeken, u volgt op

Wij voeren uw boekhouding, controleren uw cijfers, geven u deskundig advies en doen de nodige aangiftes, u volgt met ons mee.

  • U krijgt toegang tot ons systeem (exact online) Dit wordt door ons geregeld, u hoeft hiervoor niets te doen.
  • U laadt uw aankoop- en verkoopfacturen in en wij zorgen voor de verwerking. Wilt u dat wij uw documenten opladen? Dat kan ook.
  • Wij zorgen voor het automatisch opladen van uw bankafschriften in ons systeem (voor eenmanszaken is dit niet van toepassing)
  • U kunt bijkomende documenten (bonnetjes, afschriften) opladen via uw pc of via de mobiele app.
  • Alle opgeladen documenten zijn ten allen tijde raadpleegbaar in uw dossier
  • Middels de financiële cockpit en de standaardrapporten volgt u uw situatie op de voet!

hiw_2.png

Ook mogelijk: u boekt, wij controleren

Wij voeren uw boekhouding, controleren uw cijfers, geven u deskundig advies en doen de nodige aangiftes, u volgt met ons mee.

  • U vraagt toegang tot Exact Online en koppelt daarna uw account aan ons kantoor. U krijgt van ons hiervoor de nodige instructies (toegang en koppeling).
  • U voert uw boekhouding zelf (verwerken van aankoop- en verkoopfacturen, , financiële dagboeken, diversen) U kan er ook voor kiezen om een stuk van het werk aan ons toe te vertrouwen.
  • Wij controleren periodiek uw input, geven u advies en feedback en doen de nodige aanpassingen.
  • Wij verzorgen de nodige aangiftes en houden uw boekhouding op punt​.

Ja, ik wil hiermee van start gaan. Hoe doe ik dat?

hiw_2_1.png

Neem contact met ons op

Contacteer ons via de chat, email of het contactformulier.  Wij nemen contact met u op binnen de 24u

hiw_2_2.png

Introductie gesprek en regelen van volmachten

Wij contacteren u voor een introductie gesprek waarbij wij een zicht willen krijgen op uw activiteiten en uw boekhoudkundige / fiscale situatie. Wij bespreken de omvang van de opdracht en beantwoorden uw vragen. Wij komen naar u toe voor een face-to-face gesprek of wij regelen een video web meeting.

Tijdens deze meeting regelen wij ook de nodige documenten om van start te kunnen gaan

hiw_2_3.png

Wij regelen voor u de toegang tot ons online platform

Wij regelen voor u de toegang tot ons online platform (Exact Online). U ontvangt via email een login en een paswoord.

Wij richten uw administratie in en zorgen ervoor dat u onmiddellijk aan de slag kan (aanmaak journalen, periodes, grootboekrekeningen).

hiw_2_4.png

Opladen van uw documenten

U kan onmiddellijk starten met het opladen van aankoop- en verkoopfacturen. Hoe frequenter u dit doet , hoe sneller wij uw gegevens kunnen verwerken.

Hebt u liever dat wij instaan voor het opladen? Geen probleem, dat kan ook.

hiw_2_5.png

Cijfers raadplegen en opvolgen!

Wij zorgen voor de verwerking van uw documenten. U kan onmiddellijk en realtime meevolgen met onze activiteiten via PC, laptop of smartphone.

Kant en klare rapportages zorgen voor een klare kijk op uw financiële situatie.


Andere diensten

Bij ons kunt u ook terecht voor uw aangifte personenbelasting, startersadvies en vele andere diensten.  De volledige lijst vindt u hier. Interesse in deze diensten? Contacteer ons dan via het contactformulier of via info@onlineboekhouders.be  U krijgt een antwoord van ons binnen de 24u.

info@onlineboekhouders.be - 050 42 48 05

0473 92 82 61

BE0828.395.242

Staxx bvba

Luggevoordestraat 13

8370 Blankenberge

Route via Google Maps

Staxx BVBA is een erkende vennootschap aangesloten bij het Beroepsinstituut van erkende Boekhouders en Fiscalisten – aansluitingsnummer BIBF 70410478

Sitemap
http://www.onlineboekhouders.be/

© 2015 - all rights reserved