Over de opstart

Vragen over de prijs

Bij Online Boekhouders werken we met heldere pakketprijzen. Je kiest voor een maand- of kwartaalabonnement, op maat van jouw ondernemingsvorm. Wil je extra diensten? Geen probleem! We breiden je pakket eenvoudig uit tegen een vast tarief per extra dienst. Zo weet je steeds waar je aan toe bent.

Geen verborgen kosten, wél duidelijkheid:

  • Vooraf een heldere indicatie van de kostprijs
  • Maandelijkse of kwartaalfacturatie
  • Uitbreidingen tegen een vast tarief per extra dienst
  • Geen onaangename verrassingen

Ontdek jouw tarief op onze website:

Bezoek onze tariefpagina en gebruik onze handige tariefcalculator. Bereken in een mum van tijd de prijs voor jouw boekhouddossier!

Bereken jouw tarief

Bij Online Boekhouders, doen we zoals de naam al zegt: alles digitaal! Zo ontvang je jouw facturen per e-mail, netjes op voorhand van de volgende periode. Geen papierwerk meer, dus dat scheelt tijd én bomen!

De betaling verloopt vlot en automatisch via domiciliëring. Zo hoef je je geen zorgen te maken om deadlines.

Jouw voordelen:

  • Eenvoudig en digitaal: Facturen per e-mail, geen papierwerk meer.
  • Automatisch: Betaling via domiciliëring, geen zorgen om deadlines.
  • Duidelijk: 4 of 12 facturen per jaar (afhankelijk van jouw keuze), inclusief jaarafsluiting.

Maak het jezelf gemakkelijk met Online Boekhouders!

Wanneer je kiest voor Online Boekhouders, nemen we de volledige opstart van jouw dossier met plezier voor onze rekening. Zo kan jij je focussen op waar je echt goed in bent: ondernemen!

Wat mag je verwachten bij de opstart van jouw dossier?

  • We verzamelen alle benodigde informatie: We stellen je gerichte vragen om jouw noden en wensen in kaart te brengen.
  • Aanmaak van diverse documenten: We creëren een opdrachtbrief, volmachten (zowel op papier als elektronisch), en alle documenten die vereist zijn in het kader van de anti-witwaswetgeving.
  • Toegang tot jouw online portaal: Je ontvangt een unieke login waarmee je eenvoudig toegang hebt tot jouw online portaal.
  • Activatie van jouw boekhoudpakket: We activeren jouw online boekhoudpakket en zorgen ervoor dat alles perfect geconfigureerd is.
  • Opvragen van jouw dossier bij je vorige boekhouder: We nemen contact op met je vorige boekhouder om jouw dossier op te vragen.
  • Automatisch inlezen van je bankuittreksels (indien van toepassing): We configureren de automatische inlees van je bankuittreksels, zodat je altijd een up-to-date overzicht hebt van je financiën.
  • Beantwoording van al je vragen: We nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden en je wegwijs te maken in onze werkwijze.

De opstartkost van €125, die je eenmalig betaalt bij de start van onze samenwerking, dekt al deze activiteiten